چگونه بیت کوین بخرم؟ - وبلاگ

چگونه بیت کوین بخرم؟

مراحل خرید بیت کوین به زبان ساده :

  1. نصب کیف پول بیت کوین
  2. پیدا کردن فروشنده معتبر بیت کوین (سایت یا فرد حقیقی)
  3. انتقال پول به فروشنده و دادن آدرس کیف پول برای دریافت بیت کوین‌های خریداری شده (بعضی از سایت‌ها خودشان دارای کیف پول هستند)
  4. انتقال بیت کوین از فروشنده به کیف پول شما

ابتدا یک کیف پول بیت کوین تهیه کنید

شما نیاز به جایی برای نگهداری بیت کوین‌های خریداری شده خود دارید. به جایی که بیت کوین‌ها را نگهداری می‌کنید والِت یا کیف پول می گویند که می‌توانید آن را مانند حساب‌های بانکی در نظر بگیرید. انواع مختلف کیف پول برای بیت کوین وجود دارد. شما می‌توانید کیف پول بیت کوین را در تلفن همراه هوشمند یا کامپیوتر شخصی خود نصب و از آن استفاده کنید.

پس از تهیه کیف پول، باید آدرس کیف پول بیت کوین خود را در هنگام خرید بیت کوین به فروشنده ارائه دهید.

فروشنده‌های معتبر در هنگام خرید بیت کوین با پول‌های سنتی، از شما درخواست احراز هویت با مدارک شناسایی می‌کنند و دلیل آن هم این است که خطر کلاه‌برداری‌های احتمالی کاهش یابد. برای پی بردن به اینکه چرا احراز هویت در هنگام خرید بیت کوین مهم است

هشدار در مورد مبادلات، کیف پول و صرافی‌ها

به یاد داشته باشید که در بیت کوین و ارزهای دیجیتال شما خودتان مسئول نگهداری از دارایی‌هایتان هستید. برای مثال، اگر هکری از حساب بانک شما دزدی کند، بانک مرکزی موظف است پول شما را بدهد. اما اگر کیف پول شما هک شود و بیت کوین های شما به سرقت روند پیگیری آن به شدت مشکل است. بنابراین حتما از کیف پول‌ خود نسخه پشتیبان بگیرید تا در صورت مفقودی رمز کیف پول یا خراب شدن دستگاهی که برنامه روی آن نصب است، بتوانید مبالغ خود را بازیابی کنید.

بیت کوین مانند ارزهای دیگر جهان قوانین تضمین پول ندارد. صرافی ها و کیف پول های معروف جهانی در صورت هک اکانت (در صورت هک سرور) پول شما را بازمی گردانند اما هیچ اجبار قانونی برای این کار ندارند. اگر یک سرقت از کیف پول شخصی شما به علت عدم امنیت یا گذرواژه شما اتفاق افتاده باشد، هیچ راه ضمانتی برای بازپرداخت وجوه خود ندارید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 5 =